Esin Sungur

Boğaziçi Üniversitesi Çeviribilim bölümü mezunu olan Esin Sungur, meslek hayatına Boyut Yayınları’nda başladı. Kısa süre sonra Sabah Dergi Grubu’na geçerek uzun yıllar Gurme ve Gusto Dergileri’nde görev yaptıktan sonra, iletişim ve marka danışmanlık ajanslarında stratejik planlamacı ve kreatif metin yazarı olarak çalıştı. 2009 yılında turizm sektörüne girdi. 2012 yılına kadar tarihi Pera Palas otelinin relansmanında Pazarlama ve İletişim Müdürü olarak yer aldı. Ardından argos in Cappadocia’da satış ve pazarlamadan sorumlu genel müdür yardımcısı olarak görev yaptı. 2014 yılında Raffles Istanbul’un açılış ekibinde iletişim departmanında çalıştı. 2019 yılında özellikle gastronomi ve otelcilik alanında markalaşma ve içerik pazarlaması konularına odaklanan şirketi Nisan İletişim & Marka Yönetimi’ni kurmadan önce, Fairmont Quasar İstanbul’da Pazarlama Direktörü olarak 3 yıl görev yaptı.

Sungur, Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği ve Mutfak Dostları Derneği üyesidir. Mutfak Dostları Derneği’nde farklı dönemlerde yönetim kurulu üyesi olarak görev yapan Sungur, 3 dönemdir derneğin genel sekreteridir. Kitap çevirilerinin yanı sıra, halen basılı ve çevrimiçi yayınlara gastronomi ve seyahat alanında yazılar kaleme almaktadır.

Konuşma Konuları:

Markalaşma

Turizm ve seyahat sektöründe markalaşma ve içerik pazarlaması

Gastronomi yazarlığı

Seyahat trendleri